02 Januari 2015

TUNE TALK TONE EXCEL

Tahukah anda bahawa antara orang terkaya di dunia merupakan seorang usahawan telco?
Beliau menduduki ranking ketiga (2014) selepas Bill Gates dan Warren Buffet. Syarikat telekomuniksi beliau beroperasi di 18 buah negara Amerika dengan jumlah pelanggan 265 juta orang. Beliau ialah Carlos Slim Helu berusia 74 tahun, berasal dari Mexico.


Tahukah anda bahawa antara orang yang paling berjaya di Malaysia merupakan seorang usahawan telco?
Beliau hanya bermula sekitar tahun 2010 lalu. Kini beliau menikmati income mencapai ratusan ribu ringgit sebulan hanya dengan bisnes telco. Beliau ialah Mazelan Abas. Seorang internet marketer dan antara yang paling awal menceburi bisnes Tone Excel.

"Pada bulan Julai 2013, cukup 3 tahun pembabitan saya di dalam perniagaan TUNE TALK TONE EXCEL.  Dari satu peringkat ke satu peringkat target yang saya letakkan didalam perniagaan ini, ada yang dapat dan ada yang tak dapat, tetapi kalau tak dapat sepenuhnya pun ia tetap dapat walau pun sebahagian.

Kesimpulannya, apa yang saya dapat dalam 3 tahun ini dengan bermodalkan RM90, saya mendapat pencen bulanan melebihi RM30,000 setiap bulan, saya dapat beli kereta buruk BMW dengan harga tunai."

Ikuti testimoni beliau dalam video ini...


SETIAP IMPIAN MESTI DISUSULI DENGAN TINDAKAN

"Haihhh...ruginya aku sebab tak join bisnes ni awal-awal". Jangan risau...peluang untuk berjaya sentiasa terbuka luas. Untunglah orang yang ada IMPIAN dan terus BERTINDAK. Malanglah bagi orang yang ada impian, tetapi HANYA MELIHAT orang lain bertindak. Sudahlah duduk diam, malah siap kutuk caci maki lagi. "Tak kaya dek puji...tak mati dek keji".


Bayangkan hampir 30 juta pelanggan prepaid...dan jika 50% dari mereka (15 juta orang) belum terdedah sepenuhnya kepada Tone Excel...bayangkan peluang yang masih ada. Ia bukan sekadar bayangan. Ini adalah peluang untuk anda mencipta keajaiban di masa depan. BERTINDAK SEKARANG!



APA ADA DENGAN BISNES TUNE TALK TONE EXCEL (TTTE)?

1. Bertukar kepada Simkad Tone Excel
ToneExcel merupakan Program Referral WOW dibawah kerjasama TuneTalk dan Celcom. Percaya atau tidak dengan hanya menggunakan Simkad ToneExcel anda dibayar. Ini bukan bisnes MLM. Ia didaftarkan dibawah Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia dan bukannya dibawah Akta Jualan Langsung (AJL).
Rujuk di sini...

2. Bonus Menaja RM20 Seorang
Setiap kali orang mendaftar Simkad Tone Excel dibawah anda, anda akan mendapat RM20 untuk seorang. Tukar semua ahli keluarga dan orang yang anda kenal kepada Tone Excel. Dan ajar mereka melakukan perkara yang sama. Tiada had tajaan. Taja selagi mampu.

3. Bonus Topup sehingga 26%
Setiap kali orang yang anda taja dan rangkaian dibawah anda topup, anda akan mendapat bonus sehingga 26% dari nilai topup mereka.

Setiap orang akan menaja Level 1 sahaja. Level 2 & 3 akan berkembang tanpa perlu anda taja. Pendapatan anda akan meningkat setiap bulan. Dari sen-sen kepada puluh, dari puluh kepada ratus. Dan dari ratus kepada ribu. Dari ribu kepada nilai yang tidak masuk akal seperti Mazelan Abas.


4. Status halal haram menyertai bisnes Tone Excel?
"Dengan sistem telekomunikasi yang dirangka TTTE ini memberikan kelebihan dan keunikan produk simkad itu sendiri. Keunikan produk penting untuk menguatkan hujah produk tersebut HARUS digunakan. Unik di sini maksudnya teknologi telekomunikasi dan keperluan harian." Baca selanjutnya di sini...


Soalan lazim berkenaan Tone Excel


Tone Excel Komuniti Autodownline

Ialah sebuah komuniti yang di ilhamkan oleh rakan-rakan Tone Excel sedia ada yang prihatin akan permasalahan kesukaran untuk menaja dan bertujuan membantu rakyat Malaysia yang ingin menyertai Program Tone Excel tetapi kurang ilmu dalam membuat penajaan secara sendiri. Dengan adanya sebuah sistem yang boleh mengatur secara automatik tajaan-tajaan yang di hasilkan oleh ahli-ahli pastinya manafaat SPILLOVER dapat di kongsikan kepada semua. Baca selanjutnya di sini.





Modal serendah RM90

RM90 ialah bayaran untuk Yuran Keahlian (seumur hidup) untuk program WOW Tone Excel. Simkad diberi secara PERCUMA dengan PERCUMA nilai kredit (airtime) RM30.

Suatu ketika dahulu, simkad PREPAID dijual dengan harga RM250, tetapi ramai yang berlumba-lumba untuk bertukar daripada Postpaid/Bil kepada Prepaid kerana mereka ingin mengelak dari membayar bil melambung tinggi akibat penggunaan telefon secara tidak terkawal.

Bayar RM250 pada masa dahulu hanya kerana prepaid berbanding RM90 (Tone Excel) sekarang dan boleh menikmati pelbagai kelebihan yang diberikan oleh Tone Excel yang tidak mampu diberi oleh mana-mana telco lain! Mana yang anda pilih? Tepuklah dada...







AMARAN

Walaupun konsep bisnes ini mudah, namun ia bukan untuk semua orang.
Walaupun majoriti rakyat Malaysia ini menggunakan handphone, namun bukan semua pengguna handphone sesuai untuk jadi pengguna talian ini, dan sertai bisnes ini.

Saya senaraikan mereka yang tak sesuai untuk menjadi pengguna Tone Excel, antaranya ialah:

1. Orang yang tak minat nak buat bisnes dan tak minat nak tambah pendapatan
2. Orang yang tinggal di kawasan yang tak ada liputan Celcom
3. Orang yang tak mampu nak keluarkan modal RM90 dan mereka tak berusaha pun untuk kumpul duit
4. Orang yang nak cepat kaya
5. Orang yang dah selesa dan dah puas hati dengan income dan cara hidup mereka
6. Orang yang memang tak nak guna sim kad Tone Excel

Mereka ini semua hanya sebahagian daripada sekumpulan orang yang tak sesuai jadi pengguna Tone Excel.

Anda rasa anda sesuai join bisnes ni? Anda minat tapi tak tau cara? Mari saya tunjukkan jalannya. Daftar nama anda di laman web ini:   http://AutoDownLine123.com/?ref=42593